ponedjeljak, 18. listopada 2010.

MAGAZINES...




Pozdrav svima za veseli početak novog tjedna!!! Nadam se da ste se odmorili preko vikenda, ..a vi koji preko tjedna radite punom parom na nekim drugim poslovima nadam se da ste uspjeli odvojiti dio vikenda za neko kreativno stvaranje. ( Škicnut ću na blogovima malo kasnije!)Dok još nisam imala vlastiti posao bilo mi je teško dočekati vikend da konačno ukradem vrijeme za šivanje, crtanje, izradu nakita ili slično.. i nikad mi vikend nije bio dovoljno dug. Sada je to drugačije! Nedjelju nastojim ostaviti za dragog, obitelj, sebe i punjenje baterija.

Htjela sam vas pitati..Već neko vrijeme radim čistku u svojoj preobilnoj kolekciji svih mogućih časopisa. Srce mi se slama kad ih moram baciti, ali opet odahnem jer mi fizički zauzimaju previše prostora.
Kako vi rješavate takve stvari? Lako se rješavam odjeće ili sličnog, ali za časopise i bezbroj inspiracija u njima sam pravi "hrčak".
Volite li vikendom izrađivati nešto kreativno?


Hello everyone on the beginning of new week!!! Hope you had some nice rest during weekend, .. and you who are on your full time job during week, hope you succeeded to enjoy in some creative moments of your weekend.( I´ll check on your blogs later.) Before I had my own creative business it was very hard for me to wait weekend to come to finally take some time for sewing, drawing, jewelry making or something similar.. and those weekends were never long enough. Now that´s different. Sundays I usually reserve for my guy, family and myself.

I want to ask you something.. For few days now I am trying to make place in my big collection of different magazines. My heart breaks when I have to get rid some of them, but again I am released because I get new spear place.
How do you solve this "magazines takes a lot of space" problem? I don´t have any problem with getting rid of clothes, or things that I don´t use anymore..
Do you like spending your weekends in some creative job?

2 komentara:

  1. Hej! baš sam se pronašla u ovom članku. ja isto ovih dana imam veliko pospremanje svih "sitnica" koje koristim za kreativne radove i na 100 muka sam. Isti problem imam s časopisima, zauzimaju toliko mjesta, a žao ih mi je baciti kada sam ih tako vjerno skupljala. I uvijek si mislim da ću pronaći neku novu inspiraciju u njima, a na kraju ih je toliko novih da niti ne stignem zaviriti u stare brojeve :( Probala sam preći na online izdanja, ali nekako mi to nije to, kada ih ne mogu držati u ruci i listati. Znam da ti nisam pomogla nikakvim savjetom, možda samo utješila da nas im još s itim problemom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, da upravo je to to... Ja ću još malo svoje "proroštati", i onda ću organizirati malu akciju darivanja, pa kome treba.. Thanks na javljanju, navratim na tvoj blog jer još nisam! pozz

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...